BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 22 June 2011

hotak aku dihack~.~ malang tidak berbau~

fes of all.....alhamdulilah surat tawaran politeknik aku daa sampy...
terima kasih kat abg.posmen tue sebab tak xcdent kan surat aku..hoho...

aku tertanya-tanya macam mna si ikaa tue twu aku ada belog..
dy hack hotak aku paa..huhu...kantoi suda =P
tp tue bukan larh topik!
ada 2 benda yang malang tidak berbau dengan aku hari nie~
Fes SUPrise...selepas aku keluar dari cc(cyerber cafe larh noob) aku pergi larh ke moto kapcai aku...
dari angle neh aku boleh nampak ada 2 orang india yang bermain dengan seekor anjing yang kecil daan agak comel....anjing tue aku tengok dok manja2 jaa dengan tuan dia(maybe india tue tuan dia)
xpew larh...aku start moto then jalan larh....berhenti kat simpang nak tgok kiri kanan...
then tyme tue aku sempat terpandang cermin sisi....ternampak larh anjing yang kechik comey neh...lari baik punyeee....mai kat aku....aku apa lagi full throttle -____________lol_________-
naseb baek laa kat depan aku tue xdaa keta...lega siot!
 p/s: aku memang x suka anjing -_________lol____________-



sekon Suprise....
sebelom tue aku bersyukur ke hadrat illahi kerana memberi kesempatan untuk hidup lagi. amin....
suprise neh berlaku tyme aku dok bawa moto...aku bawak bukan laju pon..
santai2 jaa.....tp tue larh benda kalau nak berlaku satu saat pon boley mengubah segalanya kan2...
aku bawak moto sambil fikiran aku melayang kat mana2 entah...tersengih sorang2...memikir sesorang...huh!
then tiba2 aku nmpak ada satu tiang tue kat depan mata mcm jauh lagi....dengan kelajuan moto aku yang bawa santai2 neh...sekali lagi kelip mata hanya 1 meter jaa lebey kurang cm tue dari moto aku..
-fikiran aku melayang-
"apa yang patot aku buat...terjun dari moto kaah"
"aku nk laggar tiang tue then aku cedera or mati"
aku x sempat nk brek pon....then dush@#$@%@^
aku langgar larh tiang tue....
syukur aku xdaa cedera..just sengal2 tulang..huuh...
moto?sihat lagi....cedera sikit kt brek...huhu
then lepas tue aku gelak sorang2....haha..
lawak laa pulak...mcm mna larh fikiran aku boley melayang smpy bnda yg dekat boleh nmpak jaoh...
maybe benda yg indah itu boley menutup segala pancaindera aku~


p/s: nasihat kepada penunggang2 dan menunggang hati ketika dijalan raya dan ingat larh owg yg tersyg...
      tapi awas jgn ingt owg yg tersyg lebih2..nnti jd mcm aku~
  tats all for today...chill yoo~>.<~

0 comments: